איך יש לחשב ולהגיש ריבית והצמדה בתביעה על סכום קצוב?

|

הגשת תביעה על סכום קצוב

ליטל 02/11/11
ברצוני להגיש תביעה על סכום קצוב. קיים הסכם חתום ביני לבין החייב משנת 2007. סיפקתי לחייב את הסחורה אולם ישנם תשלומים שלא שולמו ( למשל חשבוניות משנת 2008, 2009 וכו'). האם בסכום התביעה אני צריכה להוסיף גם ריבית והצמדה נכון להיום? האם מחשבים לכל חשבונית ריבית והצמדה בנפרד ( החובות מכל מיני שנים)? האם צריך לצרף לתביעה פירוט של חישוב הריבית ? במידה ויש לחשב את הריבית באיזה מחשבון עליי להשתמש? ריבית רגילה או ריבית משפטית?
תודה רבה !!!

תביעה על סכום קצוב

עו"ד שזר .ת 04/11/11
צריך לחשב ריבית בנפרד לכל חשבונית, ולצרף את כל החישובים לתביעה.
יש לצרף חישוב של ריבית רגילה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן