האם חוב למס שבח מתנהל דרך הוצאה לפועל ואפשר לצרף אותו לאיחוד תיקים?

|

חוב למס שבח

דוד 10/01/11
הגיע עיקול ממס שבח בגין חוב . האם זה מתנהל בהוצאה לפועל הרגיל ?
האם ניתן לבקש חקירת יכולת והאם ניתן לצרף את זה לאחוד תיקים קיים? תודה רבה על עזרתכם.

חוב למס שבח

עו"ד שזר .ת 10/01/11
לא.
זו גביה שונה, מכוח חוק - לא דרך תיק ההוצאה לפועל, ולכן אי אפשר לצרף את החוב לאיחוד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן