האם אני צריך לשלם 3% מסך החובות אם אני מוגבל באמצעים?

|

שאלה נוספת בעניין איחוד תיקים

דודי 13/12/10
האם עלי לצרף בכל מקרה 3% מסך החובות או שאם מדובר במוגבל באמצעים אני משלם כפי שביקשתי לשלם? תודה רבה מראש.

איחוד תיקים

ברק 13/12/10
אינך צריך לשלם 3% אם הבקשה שהגשת הינה להיות חייב מוגבל אמצעים.
התשלום אותו הנך נדרש לשלם הינו התשלום המבוקש על ידך לצו התשלומים החודשי
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן