איך אפשר להתמודד עם העלאת התשלום החודשי לאחר חקירת יכולת?

|

הפחתת תשלומים

טל 15/11/10
עשו לי ולבעלי חקירת יכולת לפני 11 ימים. החליטו להעלות לנו את התשלום החודשי בתיק שהחוב בו עומד על 84000 שח. כשבעוד 3 חודשים גם הסך שאותו אנו אמורים לשלם כעת יעלה שוב.קשה לנו לעמוד בסכום החדש. אמרו לי שאפשר לערער על ההחלטה. היום היינו צריכים לשלם תשלום 1 ולא שילמנו. מה לעשות.

תשובה

עו"ד שרגא משה 16/11/10
לטמון את הראש בחול לא יעזור.

או תשלשמו או "תערערו". הליך הערערור על רוב החלטות רשם הוצל"פ נקרא בקשת רשות ערעור בפני בית משפט שלום.

תשובה

עדי 16/11/10
שלום טל,צודק עו"ד שרגא - לטמון ראש בחול לא יעזור.מה שרשם ההוצאה לפועל מנסה לרמוז לכם זה ללכת לכיוון של פשיטת רגל.אתם מסוגלים לעשות זאת ללא עורך דין - זה לא הליך מורכב.אמנם תוכלו להגיש גם ערעור בבית-משפט השלום, אך בקשה זו דורשת מחשבה ויד מיומנת.אשמח לשלוח לכם הטפסים הרלוונטיים גם לערעור וגם לפשיטת הרגל.יום נעים,עדי
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן