איך מבקשים לסגור תיק בהוצאה לפועל לאחר תשלום החוב?

|

סגירת תיק בהוצאה לפועל

צחי 14/10/10
בכוונתי לשלם להוצלפ את החוב. איך אני מבקש אחר כך לסגור את התיק?

סגירת תיק בהוצאה לפועל

עו"ד שזר תומר 14/10/10
קיים במזכירות ההוצאה לפועל, טופס 1 או טופס 2- של בקשת חייב, ושם יש רובליקה של סגירת תיק, תנמק שהחוב שולם, תצטרף את האסכמתא ותעקוב אחר ההחלטה (בנוהל הרגיל - לא צריך את כל זה, אבל ליתר בטחון, בהחלט ניתן לעשות זאת על מנת לוודא כי התיק נסגר).
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן