איזה קבלות יש לאסוף לאחר הגשת פשיטת רגל?

|

קבלות בפשיטת רגל

אלון 17/05/10
איזה קבלות אני אמור לאסוף כל חודש לאחר שהגשתי פשיטת רגל??
כמו כלכלה, ביגוד,חשמל,מים, ארנונה,שבחלק מהקבלות זה פעם בחודשיים מה עושים???

כל הוצאה והכנסה

ניר 17/05/10
את צריך לשמור כל מסמך שמאמת הוצאה והכנסה כגון: תלושי שכר, קבלה מהסופר על קניות, חשבון טלפון ששילמת, ארנונה ומים וכדומה.
בדרך כלל ניתן להגיש את הדו"ח מידי חודשיים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן