חובה למנות מפקח בפרויקט הוספת ממ"דים
פטור מדמי ועד
נעמי קורצבנד
28/06/26
אני גרה בקומת קרקע בבנין שעבר תמא, הקפיצו את דמי הועד פי 4, אני בכלל לא משתמשת במעלית ולא צריכה משאבת מים, האם אני אמורה לשלם עבורם?
האם לבעל דירה שגר בדירה יש פטור מדמי ועד?
האם לבעל דירה שגר בדירה יש פטור מדמי ועד?
חובה למנות מפקח בפרויקט הוספת ממ"דים
עו"ד אילן הלוי
מנהל
28/06/26
היי נעמי
אני מבין מהשאלה שהבניין עבר פרויקט התחדשות במתכונת של חיזוק והוספת קומות. ברכותי. במהלך הפרויקט אני מבין נוספה מעלית וכן כפי שנדרש בחוק גם מאגר מים. כל אלו הם בגדר רכוש משותף וחובת האחזקה לגביהם חלה על כל בעלי הדירות בבנין לפי שטח יחסי של הדירה והכל אלא אם נקבע אחרת בתקנון הבית המשותף (אם עדין אין תקנון- תבדקי אם בהסכם התמ"א יש התייחסות לכך). בעל דירה שגר בדירה מחויב בתשלום דמי הוועד ואין לו פטור.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
