מה המשמעות של בקשת פקיד השיקום לתלושי המשכורת שלי?

שיקום מקצועי

יואל 07/06/26
בתקופה האחרונה המעסיק שלי העלה לי את המשכורת ולכן לא הגיע לי דמי מחיה בחודש האחרון ירד לי שוב המשכורת והפקיד שיקום מבקש את תלושי המשכורת של שלושת החודשים האחרונים מה זה אומר? מה הוא מחליט בעקבות זה ?

מה המשמעות של בקשת פקיד השיקום לתלושי המשכורת שלי?

עו"ד אורלי פנסו מנהלת 24/06/26

יואל שלום.

פקיד השיקום צריך את 3 התלושים האחרונים כדי לבדוק את הממוצע של השכר

שלך מאחר ומהמעסיק העלה לך את המשכורת אז פקיד השיקום מחויב לבדוק האם אתה עומד ברף הזכאות לקבלת דמי מחיה ובאיזה גובה.

בהצלחה!

מנהלת פורום ביטוח לאומי

פרופסור אברהם פצ'ורניק 19 נס ציונה

052-2584875

orly@penso-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן