כיצד עליי לפעול לגבי ההצהרה שמבקש בעל הדירה לחתום עליה?
תאריכי פינוי
שלי
17/05/26
שלום
היה לי חוזה עד ל15.7.25
19.6 הבית נפגע מהטיל
פינוי למלון ושהייה בו עד ל10.8.25
ביקשתחי מבעל הדירה הארכה כי דרשו ממס רכוש .. שהייה במלון מול חוזה עדכני בלבד
בעל הדירה האריך רק עד סוף יולי.30.7
מעבר אמר שנאמר לו עי העו" ד שלו
מעבר לכך אמר שיכול לגרום לו ל" בעיות"
לא הבנתי למה התכוון כי היו עוד דיירים שהאריכו להם וגם בעצת עו"ד .. לא עזר לי
יש לציין שביוני 10-15 2025 היה התשלום האחרון לבעל הדירה
עזבתי את המלון ב10.8
היה לי חוזה חדש ב25.7 קיבלתי את המפתח אבל לקח קצת זמן להתטרכן לכניסה.. ריהוט מינימלי להתחלה ..
מעבר לא הסכימו להאריך במלון ושום סיבה לא עיניינה אותם
האמת אמרתי למס רכוש שרק שבוע קודם סגרתי חוזה חתמתי חוזה.. כי קשנ הרי למצוא דירה במרכז
לפני יומיים בעל הדירה שולח לי טןפס ממס רכוש ומבקש שאחתום לו שאני מצהירה שאען מ19.6.25 לא שילמתי לו שכד ושולם לי.. הומצא לי מקום בגין הסכם שכירות
השאלה..
האם זה ששולם שכד אחרון רק ביוני אמצע ולא עד יולי זה בסדר מבחינת מס רכוש?
חסרים מס שבועות עבור שכד
עזבתי את המלון ב10.8.25 רק
ניה לי עבר חוזה חתום 25.7 טבל לא יכולתי לעבור .. הדירה הייתה ריקה ..
ובעקר לא מול חוזה
יכולים לחייב אותי על התרופה שהייתי במלון ולא מול חוזה?
ואם אען זה הנוהל ןהנוסח הנכום לחתום או שיכולה לבקש הוספה וכד בדף
תודה רבה
היה לי חוזה עד ל15.7.25
19.6 הבית נפגע מהטיל
פינוי למלון ושהייה בו עד ל10.8.25
ביקשתחי מבעל הדירה הארכה כי דרשו ממס רכוש .. שהייה במלון מול חוזה עדכני בלבד
בעל הדירה האריך רק עד סוף יולי.30.7
מעבר אמר שנאמר לו עי העו" ד שלו
מעבר לכך אמר שיכול לגרום לו ל" בעיות"
לא הבנתי למה התכוון כי היו עוד דיירים שהאריכו להם וגם בעצת עו"ד .. לא עזר לי
יש לציין שביוני 10-15 2025 היה התשלום האחרון לבעל הדירה
עזבתי את המלון ב10.8
היה לי חוזה חדש ב25.7 קיבלתי את המפתח אבל לקח קצת זמן להתטרכן לכניסה.. ריהוט מינימלי להתחלה ..
מעבר לא הסכימו להאריך במלון ושום סיבה לא עיניינה אותם
האמת אמרתי למס רכוש שרק שבוע קודם סגרתי חוזה חתמתי חוזה.. כי קשנ הרי למצוא דירה במרכז
לפני יומיים בעל הדירה שולח לי טןפס ממס רכוש ומבקש שאחתום לו שאני מצהירה שאען מ19.6.25 לא שילמתי לו שכד ושולם לי.. הומצא לי מקום בגין הסכם שכירות
השאלה..
האם זה ששולם שכד אחרון רק ביוני אמצע ולא עד יולי זה בסדר מבחינת מס רכוש?
חסרים מס שבועות עבור שכד
עזבתי את המלון ב10.8.25 רק
ניה לי עבר חוזה חתום 25.7 טבל לא יכולתי לעבור .. הדירה הייתה ריקה ..
ובעקר לא מול חוזה
יכולים לחייב אותי על התרופה שהייתי במלון ולא מול חוזה?
ואם אען זה הנוהל ןהנוסח הנכום לחתום או שיכולה לבקש הוספה וכד בדף
תודה רבה
כיצד עליי לפעול לגבי ההצהרה שמבקש בעל הדירה לחתום עליה?
עו"ד יעל גוליס
מנהלת
23/06/26
שלום,
מומלץ להימנע מחתימה על הצהרה שאיננה נכונה. זכותך לבקש לתקן את הנוסח או להוסיף את הפרטים המדויקים.
באשר ליתר השאלות, מוצע לפנות לייעוץ עם עו"ד המתעסק במיסוי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
