האם חוקי לשלוח שומה לאחר 14 שנה?

|

שומה משנת 1999

יוסי 05/07/13
לפני כשנה הגשתי בקשה להחזר מס עבור 6 שנים.
קיבלתי השבוע מכתב רשמי מרשות המיסים ובו דרישה לתשלום שומה(04) ע"ס 63,000 ש"ח.
בשנת 99 עבדתי ב-2 עבודות ולא ביצעתי תיאום מס.
האם זה חוקי לשלוח שומה לאחר 14 שנה ?

פקיד השומה יכול לדרוש אבל...

עו"ד משה (מוש) גבע 06/07/13
יתכן ולאחר בדיקת כל פרטי המקרה שלך, ניתן לבחון העלאת טענות שונות בקשר לדרך ההתנהלות של פקיד השומה. פנה לייעוץ פרטני.  
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן