האם ניתן לתבוע את בית החולים על נדבקויות בזמן אשפוז?

אשפוז בשל הדבקות בחידק בבית החולים

עדי 22/05/25
שלום
הגעתי עם ביתי בת חצי השנה לבי"ח בגלל וירוס, ואושפזנו בטיפול נמרץ.
כעבור שלושה ימים היא החלימה אך נדבקה בחידק שידוע לי שהיה לילד בחדר ליד (אני בקשר עם הוריו)- מה שגרם לצורך בהנשמה והמשך אשפוז של חודש, שכלל הפסד עבודה (אני עצמאית והפסדתי לקוחות) ושני מצבי קיצון רפואיים של הילדה.
האם ניתן לתבוע את בית החולים על כך שנדבקה תחת קורתו?

האם ניתן לתבוע את בית החולים על נדבקויות בזמן אשפוז?

עו"ד דוד פייל מנהל 01/06/26

עדי שלום,

 

ככל זיהומים הם דבר נפוץ בבתי החולים ועצם זה שבתך נדבקה בזיהום לא מעמיד לך עילת תביעה אוטומית אולם ככל וילדתך נדבקה בזיהום כתוצאה מרשלנות של בית החולים אז ניתן יהיה לבחון את המקרה לגופו ולקבל החלטה.

מנהל פורום רשלנות רפואית

האחים בז'רנו 7, רמת גן

03-9150242

yossi@df-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן