כיצד עליי לפעול מול המומחה לגבי האנדומטריוזיס שלי?

אנדומטריוזיס ואבחון לקוי

מורן 13/03/25
שלום, אני בת 30 ולפני מספר שנים אובחנתי על סמך סימפטומים בלבד עם אנדומטריוזיס אשר בא לידי ביטוח בכאבים הקשורים למערכת העיכול, עשיתי קולונוסקופיה ו- Mri לבקשת המומחה, לא מצאו כלום (לא תמיד ניתן לראות נגעים ב-MRI).
ביקשתי לעשות לפרוסקופיה על מנת לאבחן ולטפל במידה ויש נגעים והרופא לא הסכים, אני חיה על משככי כאבים ומשנה גלולות בהמלצת רופאת נשים, אינני עובדת עקב מצבי ומוגבלת כשבוע בחודש מכאב.
אני אמורה לחזור למומחה שוב לאחר שהפסקתי את הטיפול עקב חוסר היענות מצידו להמשך בדיקות נוספות.
שאלתי היא, כיצד עליי לנהוג בפעם הבאה בה אני מגיעה אליו (או לרופא מומחה אחר).
כיצד עליי לנהוג? מה עליי לדרוש?
והאם מדובר ברשלנות רפואית..?

כיצד עליי לפעול מול המומחה לגבי האנדומטריוזיס שלי?

עו"ד דוד פייל מנהל 04/06/26

שלום מורן,

 

צר לי לשמוע על הסבל שאת עוברת והמלצתי היא לקבל ייעוץ נוסף מרופא המתמחה בתחום ולשמוע את דעתו.

 

מנהל פורום רשלנות רפואית

האחים בז'רנו 7, רמת גן

03-9150242

yossi@df-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן