איך ניתן לבצע תיאום מס לאחר סיום השנה אם לא הוצהר על הכנסות?

|

תיאום מס 2012

מושיקו519 03/01/13
שאלה בנוגע לתיאום מס אם לא עשיתי תיאום מס האם ישנה אפשרות לעשות זאת אחרונית לדוגמה עבדתי אצל מעביד 12 חודש ומתוכם עבדתי במקום נוסף 6 חודשים ולא הצהרתי על כך מה אני אמור לעשות? ישנה אפשרות להצהיר למפרע?ומה לגבי ביטוח לאומי?

המשך שאלה

מושיקו519 03/01/13
ברצוני לציין שהשכר משני המקומות אינו עולה מעבר ל65,000 ש''ח האם אני חיייב במס בכלל?

אי אפשר לקבל תאום מס לאחר שהשנה הסתיימה

עו"ד משה (מוש) גבע 05/01/13
ואז הדרך היחידה לערוך התחשבנות לגבי אותה שנה היא בהגשת דו"ח למס-הכנסה (החזר מס לשכיר טופס 0135).
גם בביטוח לאומי צריך לעשות תאום, וגם שם יתכן ויהיה לך חוב. 65,000 ש"ח כבר חייב במס של כ- 800 ש"ח (סף המס עבורך הוא כ- 62,500 ש"ח ומעל לזה משלמים 14% במדרגה הראשונה)

עו"ד משה (מוש) גבע
מנהל פורום מיסים
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן