האם ניתן להגיש בקשה לביטול קנס מנהלי לרשות או לבימ"ש?

|

קנס מנהלי בעבירות טכניות

יוסי 03/11/12
עקב עבירה טכנית שביצעתי הוחלט להטיל עליי קנס מנהלי.במידה ואני רוצה להגיש בקשה לביטול הקנס - עליי להגישה לרשות או לבימ"ש ?האם עקב כך ייפתחו נגדי הליכים פליליים במקום תשלום הקנס?תודה!

קנס מנהלי בא במקום הגשת כתב אישום

עו"ד משה (מוש) גבע 08/11/12
אתה יכול לפנות לרשות ולבקש להישפט במקום לשלם את הקנס. במקרה כזה יוגש כתב אישום. אם לא תעשה כן- ולא תשלם אץ הקנס המנהלי, הקנס יתפח ולאחר 6 חודשים יתחיל הליך פלילי בגין אי תשלום הקנס (ולא בגין העבירה עצמה).

עו"ד משה (מוש) גבע
מנהל פורום מיסים
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן