האם פיצויי פיטורין בהסכם פשרה דורשים מס עבור סטודנטים?

|

מס הסכם פשרה

ארי 13/02/12
במידה ואני מסכים לגישור בתביעה בדיני עבודה. האם הכסף שאני מקבל לערך 11000 שקלים דורש מס ? מדובר על פיצוי פיטורין ועוד סעדים אחרים מתוקף הפיטורין כדין.מה שיעור המס ? והאם יש אפשרות כי לא יקחו לי מס אם אני סטודנטתודה

מיסוי הסכם פשרה

סלי אילון, רו"ח 13/02/12
תלוי בגין מה ניתן הפיצוי. אם בגין פיצויי פיטורין, הוא פטור עד סכום של כ 10,000 ש"ח לכל שנת עבודה. אם בגין משכורת, חייב במס שולי ואם אתה סטודנט אולי אפשר לפטור לגמרי את כל הפיצוי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן