אנא פנה לפורום ביטוח לאומי

|

דמי אבטלה לאחר 14 חודשי עבודה רצופים

אורי 24/10/21
האם מגיע לי דמי אבטלה ?

לפני 14 החודש קיבלתי אבטלה במשך 5.5 חודשים .. ואת ההפרש ל 175 יום סיימתי החודש. בין אבטלה ךאבטלה עבדתי 14 חודשים מלא ... האם אני זכאי להמשך אבטלה לאחר שנגמרו הימים מפברואר 2020 ?

אנא פנה לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 27/10/21

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן