האם בשנת 2011 היה צריך להפריש פנסיה אחרי 3 חודשים אם הייתה קופת פנסיה פעילה?

|

תשלום פנסיה

טלי 10/04/21
שלום רב
האם בשנת 2011 היה גם צריך להפריש פנסיה אחרי 3 חודשים אם הייתה קופת פנסיה פעילה ואם לא הייתה קופה פעילה, אז אחרי חצי שנה ? 
והאם היום זה גם ככה, או שאם יש קופה פעילה צריך להפריש מהיום הראשון? 
תודה רבה

הפרשות המעסיק לקרן פנסיה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 12/04/21

צהרים טובים 

ככל שיש קרן פסיה התשלום אחרי 3 חודשים הוא רטרו' החל מהיום הראשון. כך היום וכך היה מההתחלה - ז"א גם בשנת 2011. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן