אנא פני לפורום ביטוח לאומי

|

גמלה לשמירת הריון

שני 05/04/21



היי.
עזבתי את עבודתי חצי שנה לאחר שגילו אצלי סרטן . נאלצתי לעבור ניתוחים נוספים רבים להסרת מלונומה. מעמד בביטוח לאומי נכות ולאחר מכן אבטלה. בזמן שהייתי באבטלה נכנסתי להריון בסיכון. בת 41 אחרי 2 ניתוחים קיסרים חירום, בניתוח שני חתכו לי את השלפוחית שתן. ( הריון בסיכון חשש לקרע ברחם). האם מגיע לי גמלת שמירת הריון?

אנא פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 06/04/21

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן