אנא פני בשאלתך לפורום ביטוח לאומי

|

דמי פגיעה מביטוח לאומי

אמיר 01/03/21
חליתי בקורונה במקום העבודה ועכשיו אני בחופשת מחלה על חשבון ימי המחלה שלי.האם בתום המחלה אוכל להגיש תביעת דמי פגיעה מביטוח לאומע ?(תאונת עבודה )

אנא פני בשאלתך לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 03/03/21

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן