האם בתי המשפט אוכפים פיצויי הלנת פיצויי פיטורין או מאפשרים למעביד להתחמק?

|

הלנת פיצויי פיטורין

אביבית 03/01/21
שלום,



פוטרתי לאלתר ע"י המעביד (באופן מיידי) בחודש נובמבר. עד היום, למרות שפניתי אליו בנושא, לא קיבלתי את פיצויי הפיטורין המגיעים לי

ראיתי שלפי החוק מגיעים פיצויי הלנה בגובה 20% לחודש (מהחודש השני ואילך) - האם בתי המשפט אוכפים את הפיצוי הזה או שבפועל מוותרים למעביד ומאפשרים לו להתחמק מזה?

הלנת פ"פ

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 05/01/21

בוקר אור

בתי הדין אוכפים את הפיצוי הנ"ל במקרים חריגים מאוד, כאשר ההלנה היא מובהקת, בדר"כ ביה"ד מחייבים בריבית והצמדה. ככל שהתפטרת בחודש נובמבר - אזי גמר חשבון נערך רק בחודש 12/20 וככל שיש גם פ"פ בקרן הפנסיה - לעיתים זה לוקח טיפה יותר זמן. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן