הרעת תנאים?

|

בירור הרעת תנאים

נילי 06/11/20
שלום

אני עובדת ביחד עם עובדת נוספת שיצאה לחופשת לידה. מכיוון שאני מועסקת תחת חוזה של 75% משרה, המנהל ביקש להוסיף לי שעות נוספות עד מכסה של 100% משרה עד שהעובדת השניה תחזור. עבדתי כך כעשרה חודשים עד שהעובדת חזרה. כעת ביטלו לי את השעות הנוספות. האם זה נחשב הרעת תנאים?

הרעת תנאים?

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 07/11/20

שלום רב

לא. ככל והובהר מראש כי מדובר על שינוי זמני בשל היעדרותה אז בוודאי שלא מדובר בהרעת תנאים .

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן