האם ימי מחלה שלא נוצלו מצטברים לשנה שאחריה?

|

ימי מחלה

מירי 11/10/20
ידוע  לי   שימי  חופשה  אם לא נוצלו  במשך השנה,  מצטבר  לשנים שאחריו.
האם   גם  ימי מחלה  שלא נוצלו,  מצטברים לשנה שאחריו ?
תודה

צבירת ימי מחלה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 13/10/20
עובד צובר זכאות ל- 1.5 ימי מחלה עבור כל חודש עבודה במשרה מלאה אצל אותו מעסיק או באותו מקום עבודה (כלומר 18 ימים בשנה), כאשר לא ניתן לצבור יותר מ-90 ימים שלא נוצלו.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צבירת ימי מחלה

עו"ד עדי אורן-פריאנטי 13/10/20
עובד צובר זכאות ל- 1.5 ימי מחלה עבור כל חודש עבודה במשרה מלאה אצל אותו מעסיק או באותו מקום עבודה (כלומר 18 ימים בשנה), כאשר לא ניתן לצבור יותר מ-90 ימים שלא נוצלו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן