האם המעסיק חייב להמשיך להפקיד 8.33% לפיצויים בקרן הפנסיה שלי?

|

קרן פנסיה

ח 23/10/17
שלום וברכה רציתי לדעת באם יש לי קרן פנסיה פעילה ששם ההפקדות היו 8.33 לפיצויים
וכן חתום על סעיף 14 כעת המעסיק רוצה להפקיד לי רק 6 אחוז לפיצויים האם הוא מחוייב
להפקיד כמו מה שהיה? תודה

קרן פנסיה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 24/10/17

נכון. שינוי לרעה בהפקדות המעסיק מהווה הרעה מוחשית בצנאי העבודה ושינוי בתנאי העסקה. המעסיק לא יכול לעשות כך באופן חד צדדי ואם הוא בכל זאת עושה זאת - פני אליו בכתב באופן מיידי לתיקון ההפרה שאם לאו תוכלי להתפטר בדין מפוטרת. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן