כיצד מתנהל תשלום ימי מחלה כאשר יש סופ"ש באמצע?

|

תשלום מחלה

נטע גלוברמן-ורש 20/10/17
שלום, 
אתמול קיבלתי 10 ימי מחלה. בימים שישי ושבת אינני עובדת. האם הרצף "נתקע" בגלל סופ"ש ולכן במקום שאתחיל לקבל תשלום מלא/חלקי, הספירה מתחילה מחדש? 
לדוגמא יום חמישי, יום ראשון למחלה - אין תשלום עפ"י חוק. לאחר מכן, סופ"ש.
ביום ראשון, האם הינו (שוב) יום ראשון למחלה או יום רביעי למחלה?

תודה,
נטע

תשלום מחלה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 21/10/17
שלום רב
יום ראשון הוא היום הרביעי למחלה מבחינתך

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן