האם יש זכאות לתשלום תמריץ אחיות במקרה של עזיבת עבודה חודש לפני סיום?

|

תשלום תמריץ אחיות

זיוה א 03/08/17
שלום רב.
שאלתי היא בנוגע לתמריץ אחיות.
התמריץ משולם בעבור שנת עבודה מ 01.09 ועד 31.8 בפועל עזבתי את מקום העבודה ב 31.7 כלומר חודש לפני הזמן,ולכן הורידו לי את כל תשלום התמריץ ולא את החלק היחסי,חודש ימים.
האם זה חוקי?

תשלום תמריץ

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 05/08/17
שלום רב
יש לבחון את מלוא התלושים שלך ולראות ראשית האם לא מדובר בתשלום קדימה.
בכל מקרה - ככל ולא השלמת שנה שלמה אז על פניו אין זכאות לתמריץ ואין כל חובה לתשלום יחסי

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן