האם יש הלנת שכר במקרה של תשלום חלקי על חודש מאי ועיכוב על חודש יוני?

|

הלנת שכר

יחיאל 16/07/17
התחלתי עבודה במשרד ממשלתי-בתחילת חודש מאי,

ועזבתי לקראת סוף יוני,

נכון להיום- המשכורת היחידה שקבלתי- 

היא בערך שליש- ממה שהייתי אמור לקבל על חודש מאי,

ועל יוני לא קבלתי כלום עדיין,

הם טוענים- שלא נחשב להלנת שכר-

היות ונתנו לי שליש על חודש מאי כמקדמה,

ועל חודש יוני אקבל [בא נראה...] בראשון לאוגוסט,

האם הם צודקים?

הלנת שכר

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 17/07/17

לא ברור ע"ב מה טענתם. בהחלט הלנת שכר. שכר יש שלם עד ל- 9 לחוש העוקב ולא יום לאחר מכן. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן