האם עובד שצבר 40 ימי חופשה זכאי לפדיונם בהתפטרות?

|

חופשה

בני 09/07/17
שלום, האם עובד שצבר 40 ימי חופשה במהלך עבודה של 9 שנים (מופיע בתלוש המשכורת), זכאי לקבל בהתפטרות את פדיון 40 ימי החופשה? או רק את מה שצבר ב-3 שנים האחרונות + בשנה השוטפת? תודה 

פדיון חופשה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 10/07/17

בני שלום רב, במידה ובתלוש מופיעים 40 ימים אז בעת ההתפטרות הוא יהיה זכאי לפדיון הימים כפי שמופיע בתלוש וזה במידה ואלה הימים אשר ישארו לו - ולא הוא לא ינצל אותם עד אז. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן