האם ניתן לפטר עובד ללא שימוע לאחר חודשיים בעבודה?

|

יש לי בעיה כזאת

אהרון מוסאי 02/07/17
בס"ד

יש לי בעיה כזאת , הייתי עובד כחודשיים כקופאי בסופרמרקט ובגלל שקיבלתי תלונות מלקוחות על לא עוול בכפי והיה לי חיכוכים עם המנהל, הוא פיטר אותי ללא שימוע ומבלי לרצות לשמוע אותי . 

השאלה שלי האם הוא יכול לפטר אותי ללא שימוע גם אם עבדתי חודשיים ומה הזכויות שלי בכלל ?

בתודה מראש ,
אהרון מוסאי .

אי עריכת שימוע

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 03/07/17
כל עובד בחודשים הראשונים לעבודתו - הוא נחשב בעצם אף אם הוא לא מוגדר כך באופן רשמי כעובד בנסיון. ולכן - לא הייתי אומרת כי קיימת חובה או נכון יותר - כי המעסיק הפר חובה בכך שלא ערך שימוע. אבל, זו היא דעתי בלבד - אין במקרה זה תשובה חד משמעית. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן