האם אפשר להתפטר ממחלקה אחת כשעובדים בשתי מחלקות באותו מעסיק?

|

סיום תפקיד במחלקה

מיטל 18/06/17
אני עובדת בחברה ב-2 מחלקות שונות כעוזרת אדמיניסטרטיבית. החלטתי לסיים את התפקיד במחלקה אחת ולהישאר לעבוד רק במחלקה השנייה. משאבי אנוש הודיעו לי שאני לא יכולה לעזוב מחלקה אחת כי ברגע שהחלטתי להצטרף לשנייה 2 התפקידים הם כמשרה אחת ולכן מאלצים אותי כרגע לעזוב לגמרי. האם זה חוקי?
תודה

סיום תפקיד במחלקה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 19/06/17
מיטל בוקר טוב, הואיל וככל הנראה מדובר במעסיק אחד, אצלו את עובדת במספר מחלקות - אכן לא קיימת האפשרות להתפטר רק ממחלקת אחת ולהישאר במחלקה שניה. לפי הבנתי זה התפקיד שמוגדר לך ולכן גם באם הוא מפוצל ע"י שיוך למחלקות - לא תוכלי להתפטר באופן רשמי רק ממחלקה אחת. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן