זהו פורום לעו"ד - פנה לפורום דיני מקרקעין

חתימת קטין על יפוי כח

אורחת 21/05/17
הי, 
יש בבעלותי דירה אשר חצי ממנה רשומה על בני הקטין.
כעת עליי לסור למשרד עו"ד על מנת לחתום על יפוי כח לרישום בית משותף. 
מה לגבי בני? האם גם הוא צריך לחתום על יפוי כח כזה? האם הוא יכול לאור היותו קטין?

זהו פורום לעו"ד - פנה לפורום דיני מקרקעין

עו"ד צבי שמיר מנהל 23/05/17


בברכה, 



צבי שמיר, עו"ד

מנהל פורום הוצאה לפועל 



צה"ל 26, גן יבנה

טל': 072-2485511; מייל: shamir@nonstop-law.com

מנהל פורום עורכי דין

צה"ל 26, גן יבנה

072-2485511

shamir@nonstop-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן