האם מס ריבוי דירות נכנס לתוקפו ? איך לדווח ?

|

האם החוק של דירה שלישית עבר?

נעמה 17/03/17
האם החוק של דירה שלישית עבר? האם צריך לדווח? מתי?
ואיך? ואיך יודעים כמה לשלם

תודה

האם מס ריבוי דירות נכנס לתוקפו ? איך לדווח ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 17/03/17
נעמה שלום רב,
בענין מס ריבוי דירות עומד ותלוי בג"צ, היה כבר דיון אחד, ודיון נוסף יהיה לקראת סוף החודש.
בכל מקרה, רשות המיסים דחתה את מועד הדיווח ל- 30/6/17, אם החוק יהיה בתוקפו.
מקווה שסייעתי.
בהצלחה !

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן