מהן החובות והזכויות שלי בהתפטרות לאחר שנתיים וחצי?

|

שאלה

יבגני 19/02/17
שלום לכםאני רוצה להתפטר לאחר שנתיים וחצימה חובות שלי וזכויות 

תשובה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 21/02/17

הי יבגני שאלתך כללית מאוד. ולכן באופן כלי במידה ואתה מתפטר אתה צריך לתת הודעה על כך למעסיק. הודעה מסודרת. אתה צריך גם לתת הודעה מוקדמת כדין - לא ציינת איזה סוג עובד אתה - האם חודשי /שעתי /יומי ולכן קשה לי להשיב לך במדוייק. זכותיוך הם לקבל דמי הבראה / פדיון ימי חופשה והעברת קופת הפנסיה על שמך וכן מכתב סיום העסקה טופס 161 ומכתב שחרור מקרן הפנסיה (לא חיייב). לגבי פיצויים - מה שיש בקופה שייך לך - לא בטוח שתוכל לפדותם. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן