האם מגיע לי פיצויים לאחר 4 וחצי שנות עבודה והתפטרות?

|

פיצויים בגין התפטרות

מורן 21/01/17
שלום,

אחרי 4 וחצי שנות עבודה התפטרתי האם מגיע לי  פיצויים??

מענה

מתמחה 22/01/17
שלום,
יש לבחון את חוזה ההעסקה שלך, על מנת לבחון באם יש לך זכות להתפטר עם קבלת פיצויים. 
בהצלחה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן