מה עליי לעשות אם לא קיבלתי הודעה על הגשת ערר לוועדה רפואית?

|

ערעור החלטת וועדה רפואית

בתיה 20/01/17
שלום רב
לפני כ 5 חודשים התקבלה החלטת וועדה רפואית של עובדי המדינה  אשרפסקה לי הקלות בעבודה. נודע לי באופן מפתיע עת התקשרתי שבוע שעבר לבקש את פרטוקול הוועדה  כי הוגש ערר . לא הודע לי דבר וחצי דבר האם זה תקין והמעסיק מחוייב להודיע לי על עצם הגשת ערר. 

תודה מראש

ערר על החלטת ועדה רפואית

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 22/01/17
שלום רב
את צריכה לקבל העתק מהערר מהוועדה - פני אליהם למזכירות לשם בחינה מדוע לא קיבלת העתק , מתי הוגש וכל הנתונים הנלווים 

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן