האם ניתן להשלים ימי אבטלה לאחר שירות במילואים?

|

מילואים בתקופת אבטלה

אסף 11/12/16
באתר של הביטוח הלאומי נכתב : "אין משולמים דמי אבטלה בעד תקופת השירות במילואים". אפשר הסבר מפורט למה הכוונה ? הצהרתי על 26 ימי אבטלה ובפועל קיבלתי רק 24 כיוון שביצעתי מילואים במשך יומיים מתוכם. האם אהיה זכאי להשלים את 2 ימי האבטלה האלה בהמשך ?

תודה

שירות מילואים בתקופת אבטלה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 12/12/16
עקרונית בגלל שאתה אמור לקבל עבור שירות המילואים תשלום מהמעסיק או ישירות מהביטוח הלאומי ואין כפל קצבה - דהיינו אינך יכול לקבל גם עבור שירות מילואים וגם עבור דמי אבטלה . 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן