האם אני זכאי להשלמת פיצויי פיטורין עם הסדר פנסיה מלא?

|

השלמת פיצוי פיטורין

דוד כרמל 24/11/16
שלום אני יוצא עוד כמה חודשים לפנסייה בשעה טובה ומוצלחת.
ורציתי לשאול האם אני זכאי להשלמת פיצויי פיטורין בשעה שיש לי כבר הסדר פנסייה מלא/מקיף.

תודות וברכות ...

השלמת פיצויים

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 26/11/16
שלום רב
ראשית יש לבחון את ההסדר שלך ומה הוא כולל וקובע כדי לענות.
באופן עקרוני ככל ולא הופרש במשך כל התקופה 8 ו1/3 לרכיב הפיצויים לקופת הפיצויים אז על פניו ישנה זכאות להשלמה אלא אם היא נעשתה במסגרת ההסדר

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן