האם שינוי תשלום ימי מחלה מהיום הראשון נחשב להרעת תנאים?

|

הרעת תנאים

יעקב 10/10/16
במקום עבודתי היה נהוג במשך שנים לשלם על ימי מחלה החל מהיום הראשון, כעת הודיעו לנו שבכוונת המעסיק לשנות זאת להוראת החוק (יום ראשון 0 שני שלישי 50% רביעי והלאה 100%) האם הדבר נחשב להרעת תנאים על כל המשתמע? 
תודה רבה.

הרעת תנאים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 11/10/16

יכול להיות שאכן מדובר בהרעת תנאים - אבל לא בטוח שמדובר בהרעת תנאים מוחשית . כל מקרה נבחן לגופו וקשה לדעת במקרה שכזה מה יוכרע. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן