האם רכיבים פיקטיביים בתלוש משכורת משפיעים על חישוב פיצויים ופיטורין?

|

הוצאות פיקטיביות בתלוש משכורת

מרינה 28/02/16

האם אני מבינה נכון, שאם במשכורת יש רכיבים פיקטיביים, זה מנמיך את ברוטו שלי.

ובזמן של חישוב פיצויים  פיטורין, הסכום המגיע לי  יהי הרבה פחות ? (אפילו ברוטו פחות מנטו - שדבר אבסורדי לחלוטין).

הוצאות פיקטיביות בתלוש השכר

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 29/02/16


נהפוך הוא רכיבים פיקטיביים - אמורים להיחשב כחלק מהשכר הואיל והם פיקטיביים. ולכן המעסיק יהיה חייב להפריש לקרן פנסיה ולפ"פ ולהלשלים לך ימי מחלה וחופשה לפי השכר הנכון, שהוא כולל הרכיבים הפיקטיבים . 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן