האם ניתן לטעון על תאונת עבודה במקרה של החלקה בדרך לתופרת?

|

ת.עבודה

שני 15/02/16
שבוע שעבר ביום גשום חזרתי מהעבודה ובדרך קפצתי לתופרת שנימצאת בחצר של מסעדה.היה פרקט רטוב והחלקתי.מכה יבשה וכואבת.למחרת באתי לעבודה אבל הלכתי אחריי 3 שעות כי כאב.בהמשך הייתי 3 י מחלה.סיפרתי שזה קרה כשהלכתי לתופרת לא יודעת אם זוכרים.השאלה אם נכון לטעון על תאונת עבודה

אנא פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 16/02/16




בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן