מה הדרישות להסכמה להרחבת מרפסות בבניין משותף?

|

הרחבת מרפסות בבניין משותך

ערן 28/05/15
שלום,



רציתי לברר מה הדין לגבי הרחבה של מרפסות בבניין משותף.

האם יש צורך בהסכמה או אי התנגדות לפחות של כל בעלי הדירות ? או שניתן להתספק באחוז מסויים במידה ונשאלו כמובן כל בעלי הדירות.



לדוגמא - מה עושים במקרה שיש הסכמה של 25 בעלי דירות והתנגדות של דירה יחידה בחזית הבניין בטענה שיתכן וזה יחסום לה את השמש ?

במידה ויש באמת הסכמה של 96 אחוז מהבעלים ואישורי בניה מהועדה בעירייה , האם ניתן לבנות בכל זאת במצב כזה ?



תודה

הרחבת מרפסות בבנין משותף

עו"ד יהודה וישניצקי מנהל 31/05/15

שלום רב


יש צורך בהשגה של הסכמת לפחות  75% מבעלי הזכויות בדירה.


הדיירת "הסרבנית" תוכל להציג את התנגדותה בועדה המקומית והיא תדון ותכריע בכך,


ככל שהבקשה להיתר תאושר - סביר להניח שתצטרכו לבצע מעקה בחזית המרפסת של הדיירת כדי  לשמור על חזית אחידה


בהצלחה


בברכה


עו"ד יהודה וישניצקי


מנהל פורום נדל"ן ומקרקעין

דיני נדל"ן

ויצמן 2, תל אביב

03-6097577

lawforums65@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן