האם העברת מניות לאחי ללא תמורה פטורה ממס ודורשת דיווח לרשויות?

|

העברת מניות בחברה בין אחים

בני 08/09/14
שלום רב

הנני בעל מניות יחיד בחברה בע"מ (100% החזקה). החברה פעילה.

ברצוני להעביר את כל המניות שבבעלותי לאחי וזאת ללא תמורה.

ברצוני לשאול שתי שאלות:

1. האם העברת המניות לאחי פטורה ממס?

2. במידה והתשובה לשאלה 1 היא חיובית, האם אני נדרש לדווח למס הכנסה או לכל רשות מס אחרת על עצם ביצוע העברת המניות? ואם כן, על איזה טופס?



תודה רבה

העברת מניות

10/09/14
עניין ההעברה ללא תמורה נתון לבדיקת פקיד שומה.



צריך לדווח על העברת המניות לפקיד השומה וכן לרשם החברות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן