האם אני יכולה לבקש את ההפרש בניכוי המס על קופת הגמל לקצבה?

|

קופת גמל לקצבה

אלין 26/06/14
צהריים טובים !

ב-2008 הפקדתי לקופ"ג לקצבה סך 19.500 ש"ח .ב-2009 הפקדתי לקופ"ג לקצבה סך 16.500 ש"ח .ב-2008 הייתי בת 68 וב-2009 בת 69 . אני מגישה טופס 1301 למס הכנסה 

ושילמתי לקופ"ג כעצמאית . ב- 2008  נתנו לי ניכוי לפי 26% מס ועל היתרה זיכוי . ב-2009 על הניכוי קיבלתי 23% ועל היתרה זיכוי . לאחרונה נודע לי כי לקופ"ג לקצבה הייתי אמורה לקבל על כל הסך שהופקד לקופה 35% ושאלתי האם אני יכולה לבקש את ההפרש בין האחוזים . זה מתבטא בכ- 2.000 ש"ח . אשמח לקבל תשובה . 

תודה ויום טוב . 




פני לייעוץ פרטני

עו"ד משה גבע מנהל 06/07/14
האחוזים שציינת הם מעל מה שהיית אמורה לקבל. יתכן ויש פרמטרים נוספים שלא ציינת. אני מציע לך לפנות לייעוץ פרטני בנושא.  

הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן