האם אני צריך לשלם למתווך ?

|

האם אני צריך לשלם למתווך ?

דויד 08/06/14
שלום ,

אני מוכר דירה , פרסמתי במקומות שונים ופונים אלי מתווכים . אם וכאשר תחתם עיסקה עם מי מהלקוחות שיביא אחד המתווכים , האם אני חייב לשלם לו אם לא פניתי אליו ולא חתמתי איתו על הסכם ?

תודה רבה

האם אני צריך לשלם למתווך ?

עו"ד ענת קציר מנהלת 09/06/14
דויד שלום,



לא חתמת על הסכם תיווך עם מתווך, אינך חייב בתשלום דמי תיווך.



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן