האם ניתן להפחית קנס על מהירות מופרזת ברכב של התאגיד?

|

מהירות מופרזת

נפ 29/05/11
אני נוהג ברכב של התאגיד. הרכב בו אני נוסע צולם ע"י מצלמה אלקטרונית כשהוא נוסע בכביש 6 (מהירות מותרת 110 קמ"ש) על 126 קמ"ש. הקנס שקיבל התאגיד הוא על 1000 ש"ח!! זה נראה לי מוגזם בכל קנה מידה. האם ניתן לפנות למישהו? האם כדאי להשפט?
במידה וכן - כמה יהיה הקנס החדש? האם יגרור אחריו נקודות? בכל זאת, רק 16 קמ"ש מעל המהירות המותרת, ועוד בכביש 6... (ואני נהג ללא אף דוח/נקודות, רק אזהרה מלפני שנתיים, גם אז על מהירות של 12-13 קמ"ש מעל המותר בדרך בינעירונית).

תודה רבה.

קנס מוכפל פי 4

דוד, מתנדב בתנועה 29/05/11
אם התאגיד יודיע מי הוא הנהג, באופן שיוכלו להסב את העבירה על שמו, הוא ישלם רק רבע, כלומר 250 ש"ח ויקבל את הנקודות המתאימות
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן