לעניין האוזניה ,או הטלפון ?

|

אחת ולתמיד – דיבורית אישית

אש 20/04/11
האם מותר או אסור להשתמש בדיבורית אישית (הכוונה לאוזנייה על אוזן אחת בלבד, חוטית או אלחוטית)?מה המקור בחוק לכך?

לעניין האוזניה ,או הטלפון ?

מיקו 20/04/11
לעניין האוזניה אםזה באוזן אחת זה תקין,אבל ,,,,מאחר שהטלפון נמצא בדרך כלל ,במקום לא יציב ( ביד,על הברכיים ,וכ,,, ) אזי זה לא תקין . אם הטלפון נמצא במקום יציב ,אין בעיה ,עכשיו לך תיכנס לדקויות ,מה זה מקום יציב ,
הצעה שלי. יש כל מיני סוגי מתקני אחזקה פשוטים ביותר וזולים שפותרים את הבעיה ,של מה זה יציב.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן