האם ניתן לבקש ביטול דו"ח על שיחה בסלולרי בזמן נהיגה?

|

דו"ח – שיחה בסלולרי

אלי 11/04/11
מעשה שהיה כך היה:נסעתי והמכשיר הסלולרי שלי צלצל. זיהיתי חנייה המרוחקת כ-20 מטר, עניתי למכשיר וגלשתי באיטיות במהירות הנמוכה מ-20/25 קמ"ש לחניה. לאחר שעצרתי, פנו אלי זוג שוטרים ורשמו לי דו"ח על שיחה בזמן הנהיגה (בת 7 השניות עד החניה). ברצוני לבקש ביטול הדו"ח / המרה באזהרה. האם אני לפי נסיבות המקרה אני זכאי לכך (אני בעל ותק של יותר מ-10 שנים ללא עבירת תנועה)?מהם הנקודות שעלי להדגיש בבקשה? האם יש סיכון כלשהו?

אתה מודה בריש גלי בהחזקת הטלפון בזמן נהיגה (תנועה)

יעקבי 11/04/11
שלום אלי,
לצערך אין לך להלין אלא על עצמך. ביצעת עברה ואתה מודה בה.
(המהירות ומשך הנהיגה הקצר אינם גורעים מן העברה).
ביטול הדו"ח? - תמוה!
המרה לאזהרה? - אין ממירים לאזהרה עברה כזו. אבל אפשר לנסות על סמך עבר נקי, הודאה באשמה והבעת חרטה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן