התיישנות כעבור 10 שנים

|

ביטול חוב

מוטי 08/03/11
שלום רב,
מדובר בעבירה משנת 2001 של הסעת ילד במושב קדמי. בימים אלו התקבל הקנס.
מה הפרוצדורה להתיישנות ולביטול החוב ?
תודה מראש

התיישנות כעבור 10 שנים

יעקבי 08/03/11
שלום מוטי,
עברות תנועה נחשבות עוון (להבדיל מחטא ומפשע) לכן תקופת ההתיישנות חלה כעבור 10 שנים.
בדוק תאריכים.

תקופת התיישנות

עו"ד ג'ימי מינאוי 08/03/11
אם קיבלת את הדוח ביד אז למה שתחל תקופת התיישנות?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן