האם יש התיישנות על דוח משנת 2002 אם לא קיבלתי התראות?

|

קנס

דני 18/12/10
היי
במידה וקיבלתי לשלם דוח משנת 2002 , האם אין התיישנות בעניין ?(אם כן באיזה חוק?).
מעולם לק קיבלתי התראות .
מה לעשות במצב זה?

אם הרשות לא נקטה באקט כלשהו במשך 3 שנים

יעקבי 18/12/10
אם הוכח שהרשות לא נקטה באקט כל שהוא (מכתב, מכתב רשום, שליח) במשך 3 שנים רצופות כדי לגבות את החוב.
על פי סעיף 10 לחוק סדר הדין הפלילי (מדובר בעברות מסוג חטא, כמו עברות חניה למיניהן).
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן