האם יש חוק המגביל את זמן ההמתנה של פקח חניה ל-2 מדבקות?

|

חניה ל כמה דקות

טלי 18/12/10
שלום. חניתי בכחול לבן לכמה דקות - רק לקחת דואר מהתיבה. ראיתי את הפקחית, לא הספקתי לצאת. אמרו לי שיש חוק שהפקח צריך לחזור אחרי מספר דקות ולכן לריך להיות 2 מדבקות על השובר. לי יש רק מדבקה אחת ולכן אני יכולה לערער. האם זה נכון? עיר נהריה

מי שאמר לך טעה...

יעקבי 18/12/10
טלי,
נא עייני בקובץ חוקי עזר - העמדת רכב והחנייתו - התשמ"ד 1983.
תוכלי למצוא באינטרנט.
מעבר לכך המושג "כמה דקות" הוא מאד יחסי ולא מוגדר.
גם חצי שעה זה 'כמה דקות'. עובדה "לא הספקתי לצאת...".
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן