האם מצלמת הפיילוט על כביש 4 פועלת ומביאה לדוחות?

|

האם מצלמת הפיילוט על כביש 4 עובדת?

זהר 22/08/10
הי
האם מצלמת הפיילוט החדשה על כביש 4 מעט אחרי צומת היציאה לקריית אריה ( למעשה על הגשר שמעל הירקון ) פעילה?
היא הבזיקה עלי האם היא בעצם בהרצה ? האם יגיע דוח ?
או אולי כרגע היא לא מבצעת דוחות בפועל

על פי הפרסומים בעיתונות היא אמורה לעבוד משלהי אוגוסט - אז תקווה שלא אבל יתכן שכן.

עו"ד אנושי אלי 22/08/10

בהחלט מעניין

דוד, מתנדב בתנועה 23/08/10
אנא חזור לספר לנו אם כן
פרט גם מתי היתה העבירה ותוך כמה זמן הגיע הדוח
אם היה הבזק כנראה שהעסק פועל
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן